ZHUBNĚTE S ROZUMEM.

1. Netrapte se hlady.

Zásada číslo jedna je, že nikdy nesmíte trpět hlady! Naopak začněte jíst pravidelně a kvalitně. Pokud cítíte hlad, je zle. Tělo si začne automaticky vytvářet tukové zásoby a veškerou energii, kterou potřebuje, bere ze svalové hmoty.

2. Naučte se pít.

Možná pijete málo, nebo pijete tekutiny, které vám kila spíš přidávají anebo naopak tělo dehydratují. Dostatečný příjem vhodných tekutin má detoxikační účinky, částečně snižuje pocit hladu, zahání únavu a eliminuje bolest hlavy.

3. Každý den snídejte.

Pokud to předcházející den nepřeženete s nevhodnou večeří, máte ráno „zdravý hlad“ a chuť k jídlu. Snídaní doplníte tělu živiny, nastartujete metabolismus a dodáte mu energii na celé dopoledne. Nezapomeňte, že výživná snídaně vám pomůže zahnat dopolední chutě na nezdravé pamlsky. Důležité také je, kdy snídáte. Pokud například vstáváte v šest hodin a najíte se poprvé v jedenáct, není to snídaně!

4. Nezanedbávejte večeři.

Vynechat večeři úplně nebo si dát v pět hodin 1 mrkev a jít spát o půlnoci není rozhodně dobrá volba. Snadno se pak stane, že v deset hodin hlady nevydržíte a zaútočíte na lednici nebo se dokonce vypravíte na noční nákup potravin.

5. Bez pohybu to nepůjde.

Pohyb rozhodně patří k redukci váhy a hlavně k jejímu udržení. Nemusíte začít hned chodit do posilovny. Stejně tak není podstatné, zda budete cvičit ráno nebo večer. Důležité ale je, abyste se hýbali pravidelně a abyste si našli pohyb, který vás bude bavit
6. Nečekejte zázraky do tří dnů.

Mějte trpělivost. Zhubnout deset kilo za měsíc? Buďte realisti! To se vám těžko podaří, není to zdravé a zavání to jo-jo efektem. Nezapomeňte, že těch deset kilo jste také nepřibrali za měsíc!

7. Proč chcete zhubnout.

To je zásadní otázka, kterou jsem měla napsat na první místo! Každý má ten svůj důvod, ale hlavně byste měli hubnout kvůli sobě. Abyste se cítili lépe, abyste byli sami se sebou spokojeni a abyste byli zdraví!!

JAK JSTE NA TOM VY?!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *