TUKOŽROUSTKÁ POLÉVKA PRO ZAHŘÁTÍ.

Kdo z vás nezná, dalo by se říci už tradiční tukožroutskou polévku. Pro ty, které tento hubnoucí hit minul, základní informace. Uvaříte veliký hrnec zeleninového pokrmu. Něco mezi vegetariánským borščem a eintopfem. Polévku pojídáte pravidelně třikrát denně, dokud máte chuť, nebo po dvou dnech i odvahu toto jídlo pozřít. V okamžiku, kdy už se fakt na hrnec s polévkou nemůžete ani podívat, si můžete dát banán  a jakmile se vám uleví, dáte si zase polévku…no a tak to vydržíte týden. Odměnou by vám měla být postava snů…napořád! Požadovaný výsledek v podobě ztráty tuku se však nedostaví, a pokud ano, tak ne na dlouho.

Rozhodně nemám nic proti zeleninovým vývarům nebo hustým zeleninovým polévkám. Naopak, teď v zimě je dobré uvařit si něco vydatného pro zahřátí. Zkuste to třeba s curry polévkou z cizrny a zeleniny. Tady je recept:

CO BUDETE POTŘEBOVAT
• 3 PL oleje
• 1 středně velkou cibuli
• 3 stroužky česneku
• 1 hrnek vařené cizrny. Můžete si koupit konzervovanou v Albertu, nebo ve sklenici prodává DM drogerie
• 1 ČL kurkumy, skvělou koupíte v prodejnách Sonnetor
• 1 PL curry pasty, seženete v prodejnách zdravé výživy. Vybírat můžete z červené, zelené nebo žluté – červená je hodně pálivá, žlutá je nejjemnější.
• 1 hrnek krájené kořenové zeleniny (mrkev, celer, petržel)
• Můžete přidat na růžičky rozebranou brokolici, nebo květák, nebo na kousky pokrájenou dýni (vše podle chuti a co máte v zásobě)
• Sůl, zeleninové polévkové koření (také z DM)

JAK POLÉVKU UVAŘÍTE
• Na oleji zpěníte nadrobno pokrájenou cibuli a česnek
• Za stálého míchání přidáte kurkumu a curry pastu, cizrnu a zeleninu
• Zalijete vodou, ochutíte solí a polévkovým kořením a vaříte cca 20 minut, aby byla zelenina tzv. aldente
• Na talíři ozdobíte bílým jogurtem a petrželkou a podáváte s kváskovým chlebem…nebo bez.-)

O další recepty na zimní polévky si klidně napište!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *