PŘIPRAVTE SVOU PLEŤ NA SLUNEČNÍ PAPRSKY.

Někdo v tom má jasno a vyrazí do lékárny pro tabletky, obsahující vitamín A. Někteří ale už ví nebo aspoň tuší, že spoustu věcí můžeme ovlivnit tím, co jíme. Kdo chce o svoji pleť pečovat nejenom kosmetickými přípravky a pravidelnou péčí, zařadí v tuto dobu do svého jídelníčku potraviny bohaté na „vitamíny krásy“ – A, B3, C a E. Co by se tedy mělo často objevovat na našem talíři:
• Ryby, krůtí maso a vajíčka
• Borůvky a jahody
• Špenát, brokolice, avokádo a mrkev
• Mandle, dýňová a lněná semínka

A aby vás to bavilo, zkuste po dobu 7 dní zařadit jednou denně do jídelníčku mrkev.
Tady je několik typů na 7 dní s mrkví.
• Strouhaná mrkev, hrozinky, kokos, med, citronová šťáva, ořechy
• Strouhaná mrkev a celer, zálivka – citronová šťáva, dýňový olej, datlový sirup
• Mrkvové špalíčky, sýr ricota
• Mrkvová polévka – cibuli osmahněte na slunečnicovém oleji, přidejte mrkev, nové koření,
bobkový list a bujón bez glutamátu. Uvařené rozmixujte. Lze dochutit jogurtem a koriandrem.
• Strouhaná mrkev a jablko, citron, mandlové lupínky
• Strouhaná mrkev a červená řepa, dýňový olej, citron, kozí sýr, slunečnicová semínka

2 komentáře u “PŘIPRAVTE SVOU PLEŤ NA SLUNEČNÍ PAPRSKY.

    • admin Autor článkuReagovat

      Zdravím Honzo,

      určitě můžete šířit dál:-), děkuji, Eva

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *