JARNÍ ÚNAVA.

Únava je nepříjemná věc. Do ničeho se nám nechce, máme špatnou náladu…. Říká se tomu jarní únava a je z nedostatku! Ne že by nás ohrožoval nedostatek potravin, to skutečně nehrozí. Problém je v tom, že si většinou nevybereme ty správné a teď na jaře to může být i proto, že čerstvých zdrojů těch správných surovin ubývá. Rozhodně to však neznamená, že je jich málo.

Co bychom tedy měli nakoupit a uvařit.

  • Fermentované potraviny jako přírodní zdroj probiotik – kysané zelí, nebo vlastnoručně vyrobené picles, na dochucení pokrmů kvalitní sojovou omáčku a světe div se mezi fermentované potraviny patří i kváskový chleba.
  • Tučné mořské ryby, červené maso nejlépe v bio kvalitě, ořechy a semínka jako zdroj kvalitních bílkovin a zdravých tuků.
  • Skvělým zdrojem energie jsou také ovesné vločky, vajíčka a avokádo. Tahle trojice je skvělá i v tom, že z ní připravíte slané i sladké dobroty.
  • Zvýšená únava a podráždění jsou často způsobeny nedostatkem hořčíku. Takže nakupte mandle, čočku, fazolky adzuky, mák, pohanku a špenát.

Ještě pořád si myslíte, že na jaře se bez čerstvých salátů nedá zdravě jíst? Tento týden najdete na mém IG inspirace na jídla plná energie a živin, které na jaře potřebujeme ve větší míře. Tak vařte se mnou.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *