JAK JSTE NA TOM S PITÍM?

Ne, nechci vám lézt do svědomí a ptát se, kolik dáte piv, kolik dvojčiček a kolik stopiček. Ale kolik toho přes den vypijete v tomhle počasí, to byste si měli zkontrolovat.

Základní doporučené schéma pitného režimu (1 sklenice = 250 ml):

  • 2 sklenice čisté vody hned po probuzení pomáhají aktivovat vnitřní orgány a zejména trávicí a čistící procesy, hydratují tělo po noci a pomáhají probudit organismus. Tento zvyk určitě ocení ti z vás, které  často trápí bolesti hlavy.
  • 2 sklenice čisté vody mezi každým hlavním jídlem pomáhají slehnutí a doplnění tekutin. Snažte se minimalizovat pití během jídla.
  • 1 sklenice čisté vody před spaním je prevencí noční dehydratace
  • 1 sklenice ke každému kofeinovému či alkoholickému nápoji pomáhá ledvinám a je prevencí celkové dehydratace
  • 2 sklenice vody na každou hodinu intenzivního sportu pomáhá vyrovnat ztrátu tekutin pocením

No a v teplotách, které nás poslední dny zahřívají si dejte klidně litr navíc a aby to nebyla „jen“ čistá voda, přidejte ovoce a bylinky, které nápoj ochutí a ovoní!

…a hlavně si to krásné počasí užijte!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *